اخبار اقتصادی
اخبار بورس

روابط عمومی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی

بیش از شش دهه، اِدِلمَن به ایجاد و استقرار برخی از بزرگترین علائم تجاری (برَند) شرکتی و محصول در جهان کمک کرده است.

 

اِدِلمَن پیشگام مفهوم مشارکت عمومی (public engagement) است – فصل مشترک امور عمومی و روابط عمومی که برداشت‌ها را تغییر می‌دهد و رفتارها را متحول می‌سازد. امروز، اِدِلمَن به عنوان رهبر در مساعدت به ارباب رجوع برای مشارکت در گفتمان اجتماعی بین‌المللی سازنده دربارۀ برخی از مهم‌ترین مسائل روز شناخته می‌شود.

ادامه مطلب...
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین تقی خانی

هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی

در صورتی که می خواهید در روابط عمومی موفق باشید، هفت مهارت زیر را در خودتان تقویت کنید:
1. کار گروهی
2. سازگاری
3. مهارت های حل مسئله
4. انعطاف پذیری
5. برنامه ریزی

6. علاقه به رویدادهای کنونی
7. رهبری

۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۷:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین تقی خانی

مهارت «نه» گفتن در محیط کار

بسیاری از ما به سختی می توانیم در محل کار«نه» بگوییم ، و بعضی از ما حتی تصور نمی کنیم که اجازه نه گفتن را داریم یا خیر؟ خصوصا که جدیدا شروع به کار کرده باشیم. نحوه گفتن این «نه» موضوع بسیار حساسی است چرا که نگه داشتن تعادل بین یک شخصیت مردم دار و یک شخصیت محکم و جدی بسیار دشوار است. اگر فاقد این مهارت باشیم و نتوانیم این تعادل را همواره حفظ کنیم آسیبهای جدی روحی در محیط کارمی بینیم. اگر صرفا فقط آدم مهربان و خیر خواه و مردم داری باشیم انرژی و وقت محدود ما همیشه برای راضی نگه داشتن رئیس و همکار خود کافی نخواهد بود! به هر حال آنها دیر یا زود باز هم از ما ناراضی خواهند بود!

چرا که ما همیشه نمی توانیم طبق دلخواه آنها عالی باشیم! اگر همیشه برای هر چیزی که از ما بخواهند “بعله” بگوییم خیلی طول نمی کشد که از کار کردن لذت نخواهیم برد و با احساسات منفی و مخرب در محیط کار حضور خواهیم یافت! اینکه شاید احساس کنیم مورد سوء استفاده قرار می گیریم و تمام کارهای سخت را روی دوش ما تلمبار می کنند! اینکه آنها به اندازه کافی قدر شناس نیستند و اینکه دائم خود را با دیگران مقایسه می کنیم و حتی احتمال دارد که کسانی که نصف کار ما را انجام میدهند همان جایگاه را در کمپانی داشته باشند ما را آزار دهد، چون رفتارها به مرور زمان تبدیل به عادت می شوند و احتمالا آنها فراموش خواهند کرد که آنگونه که باید از شما تشکر کنند.ما به مروراز راضی نگه داشتن دیگران خسته می شویم که ممکن است ما را دلسرد و مایوس کند!

ادامه مطلب...
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۷:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین تقی خانی