1. رفتار نرم در مراودات، یک مهارت اوست.
  2. از قفل قوزک پا، و پای روی پا انداختن در جلسات رسمی پرهیزکنیم!
  3. به پشت کسی دست نزنیم!
  4. از درآوردن کت در جلسات رسمی تا قبل از این کار از سوی رؤسای جلسه بپرهیزیم.
  5. عدم قطع کلام دیگران حتی اگر مخالف باشید. یادداشت کنید، مناسب و خطاب به رییس جلسه پاسخ دهید.
  6. رئیس هر مجموعه، رهبری، فراهم کردن تسهیلات و کنترل لازم را به عهده دارد.
  7. مدیر صاحب شأن، شیک، آداب دان و خوش گفتار است.
  8. از بیان کلمات، لطایف و ضرب المثل های غیر متعارف بپرهیزیم.