شک نکنید که افراد خوش تیپ خیلی زود و بهتر به نتیجه می رسند. آمار و ارقام نیز این را تایید می کند. افراد خوش تیپ بدون اینکه سخت کار کنند به نتیجه می رسند. اما چه چیزی باعث می شود یک نفر خوش تیپ و جذاب به نظر برسد؟
به کسانی که از نظر شما جذاب هستند خوب نگاه کنید. اگر از عیبهای ظاهری مثل دندان های کج وکوله و بینی های بد فرم وبزرگ بگذریم تشخیص علل جذابیت یک نفر کار آسانی نیست. البته امروزه دندآنها را می توان به کمک جراحان زبر دست، ترمیم و زیبا کرد.
هنر پیشه های هالیوود را در نظر بگیرید مثلا وودی آلن، جولیا را برتز و شان پن . این افراد چهره های زیبایی ندارند اما از محبوبیت زیادی برخوردارند. در واقع آنها می دانند که چگونه خود را به شما نشان دهند و شخصیت، احساسات، هیجانات و قدرت جاذبه خود را به نمایش بگذارند.

شما هم باید چنین توانایی را داشته باشید یعنی با شخصیت ورفتار خود تاثیر گذار باشید. قانون دوم تماما به این موضوع می پردازد یعنی مجموعه ای از بایدها و نبایدها. خوب لباس بپوشید، سرو وضع آراسته داشته باشید، لبخند گرم وشیرین بر لب داشته باشید، در همه حال خونسردی و خویشتنداری خود را حفظ کنید، خوش برخورد ومهربان باشید و بالاخره ظاهر جذاب و خوش تیپی داشته باشید.


تمام قدرت جذب شما در چشمان ولبخندتان نهفته است . همان لبخند جادویی که بلافاصله فضا را تغییر می دهد، همان چشمانی که سرشار از زندگی است. البته جذابیت تاحدی به ژست وطرز نشست وبرخاست شما هم مربوط می شود. اگر شما ظاهر بیچاره ودرمانده ای داشته باشید در واقع افسردگی، یاس و نومیدی خود را به محیط منتقل می کنید. خوب، این حالت به تنهایی جذاب نیست بلکه دافعه دارد. شما باید با گردنی افراشته با وقار و مطمئن راه بروید. همین طور موقع دست دادن باید احساس شادی و اطمینان را به طرف مقابل منتقل کنید. سر ووضع شما باید مرتب و آراسته باشد، نباید ظاهری ژولیده پولیده داشته باشید. این یعنی همان جذابیت.


کلام آخر:
شما یک موجود زنده هستید وباید عطر زندگی، آن هم یک زندگی شاد را احساس کنید.