یک دفترچه، لیوان یا خودکاری که نزدیک‌تان هست را بردارید و به آن نگاه کنید. چقدر این امکان وجود دارد که روی یکی از این وسایل، اطلاعات شرکت‌هایی که قبلا با آنها در ارتباط بوده‌اید، چاپ شده باشد. وسایل کوچک و مفید خانگی، هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای هستند برای اینکه برندتان راه خود را به جیب و خانه‌های مشتریان احتمالی باز کنند. مردان به طور متوسط ۸ کلاه تبلیغاتی و زنان به طور متوسط۵ لیوان تبلیغاتی و۳ خودکار تبلیغاتی دارند! نه تنها این نوع هدیه تبلیغاتی تجاری در خانه‌ی همه‌ی افراد پیدا می‌شوند، بلکه مردم آنها را سال‌ها هم نگه می‌دارند: یک کیسه خرید به طور متوسط به مدت چهار سال استفاده می‌شود!

محصول درست را انتخاب کنید

محصولات مفید مثل دفترچه یادداشت، خودکار، بطری های آب، چراغ قوه و کیسه خرید نمونه های بسیار خوبی از چیزهایی است که مردم هر روز استفاده می کنند، بنابراین برای هدیه تبلیغاتی خود می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. برند شما نه تنها مرتبا جلوی چشم افرادی قرار دارد که از آن هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، بلکه کسانی که در اطراف آن افراد هستند هم این هدایای تبلیغاتی را می‌بینند و به این ترتیب هر روز چندین نفر از برند شما آگاه می‌شوند.

انتخاب هدیه تبلیغاتی مفیدی که به کسب و کارتان مرتبط هم می شوند باعث می‌شود برندتان بیشتر در یاد مردم باقی بماند: مثلا یک کیت قابل حمل تعمیر دوچرخه برای یک فروشگاه دوچرخه، بازکن بطری برای کارخانه نوشابه سازی، یک بسته نخ دندان برای یک دندانپزشک و یا یک تایر سنج برای نمایندگی خودرو. اگر کسب و کارتان خدمات فصلی ارائه می دهد، یک تقویم با تاریخ های مهم مشخص شده می تواند یک راه ایده آل برای مشتریان باشد تا در طول سال شما را از یاد نبرند (و یادشان باشد که مثلا در طول دوره های پرداخت مالیات یا برای خرید لباس های مدرسه به شما تلفن کنند).

افزایش ارتباط

یکی از موثرترین راهکارها برای استفاده از هدایای تبلیغاتی تجاری، کمک به ارتباطات جدید برای به خاطر سپردن تعاملاتی است که با شما برقرار می‌کنند. اگر با یک مشتری احتمالی در یک رویداد اجتماعی ملاقات و ارتباط برقرار کنید و به همراه اطلاعات تماس‌‌تان یک جا کلیدی هم به او بدهید، بیشتر در خاطر او می‌مانید تا بخواهید فقط یک بیزینس کارت تنها به او بدهید. اگر در یک روز گرم تابستانی، درغرفه‌ای که در نمایشگاه‌ دارید یک بادبزن یا بطری آب با نام برندتان بر روی آنها به مشتری‌ها هدیه دهید، می توانید مطمئن شوید که آنها کسب و کار شما را همیشه به یاد خواهند داشت.  اگر حامی مالی یک ایونت ماراتن هستید، هدیه دادن حوله های ورزشی یا تی شرت هایی با لوگوی خودتان بر روی آنها می تواند به این معنا باشد که شرکت کنندگان، محصولات شما را به عنوان یادبودی برای دستاوردهای شان حفظ کنند.

مراسم بزرگداشت

هدیه تبلیغاتی حتما نباید ارزان و محصول تولید انبوه باشند. شما می توانید از کالاهای با کیفیت استفاده کنید تا از کارمندان تان برای موفقیت‌ها، نقاط قوت و دستاوردها‌یشان تقدیر کنید. می‌توانید هدایایی مانند ساعت، خودکارتبلیغاتی و دیگر کالاهای لوکس را به ظرافت تمام تبدیل به یک هدیه ‌تبلیغاتی ویژه برای تیم خود کنید. برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی مناسب برای شرکت‌تان نیاز به کمک دارید؟ تیم بازاریابی حرفه ای ما می تواند در طرح‌ریزی استراتژی برندتان به شما کمک کند تا بهترین موارد را برای نیازهای تبلیغاتی خود تهیه کنید.