چالش و فرصت همواره در سطح آگاهی و درک وجود دارند. ارتباطات از طریق رسانههای جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیلهای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار میرود. کانالهای روابط عمومی آن قدر تغییر کردهاند که شناخته نمیشوند – ما دیگر با رسانههای چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمیکنیم. ما میتوانیم به صورت آنلاین با جمعیت بزرگی به طور مستقیم ارتباط برقرار کنیم و این تغییر بدین معناست که ما میتوانیم نحوه انتقال پیام را نیز کنترل کنیم.
دنیای دیجیتال به ما امکان میدهد تا با خلاقیت نحوه دریافت پیام خود را تعدیل کنیم. این به مدیران کارگزاری بستگی دارد که این تغییر جهت را درک کرده و افراد خلاقی را به خدمت گیرد که نه تنها روابطعمومی را درک میکنند بلکه قادر به افزایش اثرگذاری روابطعمومی نیز هستند. ازدواج روابطعمومی و خلاقیت به معنای دوره هیجان انگیز برای صنعت ماست.