بیش از شش دهه، اِدِلمَن به ایجاد و استقرار برخی از بزرگترین علائم تجاری (برَند) شرکتی و محصول در جهان کمک کرده است.
اِدِلمَن پیشگام مفهوم مشارکت عمومی (public engagement) است – فصل مشترک امور عمومی و روابط عمومی که برداشتها را تغییر میدهد و رفتارها را متحول میسازد. امروز، اِدِلمَن به عنوان رهبر در مساعدت به ارباب رجوع برای مشارکت در گفتمان اجتماعی بینالمللی سازنده دربارۀ برخی از مهمترین مسائل روز شناخته میشود.
ما، در اِدِلمن، بر این
باوریم که برتری و ممتاز بودن امور عموومی بر ایجاد و مدیریت روابط درازمدت
افراد ذینفع متمرکز است که پایۀ آن اعتماد است. ما به ارباب رجوع خود کمک
میکنیم روابط نهادی خود را هدایت کنند، به نحوی سازنده در مباحث مربوط به
خط مشی مشارکت داشته باشند، و شراکت هدفمند خصوصی/عمومی برای پیشبرد
راهحلهای خود برای مهمترین مسائل اجتماعی پدید آورند.
ما، با بیش از 275 نفر که
در امور عمومی در سراسر شبکۀ جهانی ادِلمن در 65 دفتر مشغول کار هستند،
دارای گروههای چشمگیر امور عمومی در کلیه پایتختهای عمدۀ سیاسی جهان، از
جمله واشنگتون دیسی، بروکسل، جاکارتا، دهلی نو، لندن، برلن، ابوظبی،
بیجینگ، مکزیکوسیتی، سائوپولو، بوئنوس آیرس، مادرید و کوآلالامپور هستیم.