تبلیغات متنی می تواند سرعت ایندکس وب سایت شما را بالا ببرد زمانی که شما از یک وب سایت بزرگ لینک متنی دریافت می کنید قطعا میتواند زمان بازدید رابت ها به وب سایت شما را کاهش داده و در نهایت سرعت ایندکس وب سایت شما را بالا ببرد هر چند بسیاری از افراد به این نوع تفکر اعتقادی ندارد اما متخصصین سئو به این تفکر اعتقاد ویژه ای دارند.

با تبلیغات متنی کمتر هزینه کنید و بیشتر دیده شوید

شما در تبلیغات متنی به نسبت دیگر تبلیغات ها، کمتر هزینه می کنید اما محصول و یا خدمات خود را بیشتر از در معرض دید مخاطبین وب سایت های بزرگ قرار می دهید. این بدان معناست که شما بیشتر در تیتر های اصلی هستید.

چگونه از تبلیغات متنی بیشترین استفاده را ببرم؟

همه می دانیم که یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل وجود بک لینک هایی با طول عمر بیشتر است و در واقع سایت شما اگر دارای بک لینک های قدیمی و مستمری باشد می توان گفت که رتبه های خوبی بدست خواهید اورد. پس در انتخاب مدت زمان نمایش تبلیغات متنی هر چقدر مدت زمان بیشتری را انتخاب کنید قطعا تاثیر ان را به وضوح خواهید دید و ما نیز به همین خاطر برای عزیزانی که بیش از یک ماه درخواست نمایش تبلیغات متنی  را داده اند تخفیف مناسب و قابل قبولی در نظر گرفته ایم.

چه زمانی تبلیغات متنی بازدهی ۱۰۰% دارد؟

– لینک های داده شده به سایت شما در تبلیغات متنی باید follow باشد.

چرا لینک های فالو از نظر گوگل لینک های با ارزشی به شمار می روند.

– تعداد صفحات ایندکس آن به چه تعداد می باشد.

شما در هر سایتی که تبلیغات متنی خود را قرار می دهید باید به چند نکته توجه نمایید .اینکه سایتی که برای این کار انتخاب کرده اید هر چقدر تعداد صفحات ایندکس بیشتر باشد شما نتیجه بهتری بدست خواهید اورد.

با ۱۰۰۰ کلیک همراه باشید

ما در۱۰۰۰ کلیک این امکان را برای شما فراهم کرده ام که بتوانید با کمترین ها، به بیشترین بازدهی ممکن برسید. کمترین هزینه و کمترین زمان برای نتیجه گیری شما، شعار ماست.