نزدیک به دوسوم جمعیت بزرگسال در فیس بوک
حضور دارند و 77 درصد آنها یک پروفایل در شبکههای اجتماعی دارند، به همین
دلیل کاربران رسانههای اجتماعی به یکی از موضوعات مهم زمان ما
تبدیلشدهاند. پیش از اینکه بخواهید از رسانههای اجتماعی
استفاده کنید، بسیار مهم است که طرحی را ایجاد کنید؛ اما هرگز ارزیابی
مجدد کارهایی را که امروز انجام می دهید، به تاخیر نیاندازید. از اینکه
بگویید: حضور در این رسانه اجتماعی برای کسب و کار من بی معناست، احساس
پشیمانی نکنید. این بهتر از این است که وقت خود را برای رویکردی بگذارید که
جواب نمی دهد.
ایجاد شبکه های اجتماعی سازمانی
ایجاد شبکه های اجتماعی ویژه در هر سازمان باعث ارتباط بهتر کارمندان در
بخشهای مختلف سازمان با یکدیگر می شود. متصل بودن کارمندان یک مجموعه در یک
شرکت فاصله سنی و مقامی ایشان را کمتر کرده و بازده کاری را بالا می برد؛
البته با این شرط که فقط مسایل مربوط به آن شرکت مطرح باشد. در غیر این
صورت خطر درگیر شدن کارمندان با یک سرگرمی جدید را باید بپذیریم.