روابط عمومی جانسون کینگ از ابتدای تاسیس خود روندی رو به رشد را در ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های تخصصی همچون فن‌آوری اطلاعات (IT) و رسانه‌ها داشته است. از زمان شکل‌گیری این روابط عمومی در سال 1992، جانسون کینگ به طور ثابت سالیانه رشدی معادل 50 درصد داشته است به طوری که در فهرست یکی از رو به رشدترین کارگزاران روابط عمومی در حوزه فن‌آوری اطلاعات در انگلستان قرار دارد. توسعه همه جانبه با اهداف و برنامه‌های متعالی، نیازمند بصیرت و کسب مهارت‌های ویژه‌ای است که باید بر پایه دانش استوار باشد. از همین رو جانسون کینگ با به خدمت گرفتن گروهی متخصص به برنامه‌ریزی در برگزاری کنفرانس‌ها مبادرت ورزیده و با ارائه سخنرانی‌هایی در مورد چشم‌انداز رقابت‌های آینده روابط عمومی‌ها فرصتی را فراهم می‌آورد تا روابط عمومی‌ها، چشم‌انداز آینده مشتریان و مخاطبان خود را بنگرند.


در جانسون کینگ به طور مستمر با برگزاری کنفرانس‌ها و انتشار روزشمار وقایع و رویدادها به تحقیق و تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با مخاطبان خود می‌پردازد.


 این روابط عمومی، دورنمای واقعی عملکرد رسانه‌ها را ترسیم می‌کند زیرا رویکرد جانسون کینگ بر پایه شناخت مسیرهایی است که رسانه‌ها خواسته‌های مخاطبان خود را برآورده می‌کنند و نیز تعیین بهترین راه برای جلب رضایت مخاطبان در راستای اهداف آن‌هاست. به همین خاطر این رویکرد توانسته است روابط سودمند و متقابل خود را با مطبوعات توسعه بخشد.

 

جالب این جاست که روزنامه‌نگاران، اطلاعات و اخباری را در مورد شرکت‌های مطرح ارائه می‌کنند که جانسون کینگ در آن شرکت‌ها به عنوان کارشناس روابط عمومی شناخته شده است. جانسون کینگ با در اختیار داشتن افراد مستعد و کارآمد در پی ترغیب فرهنگی است که در آن سخت‌کوشی و خلاقیت نهفته است.

 

این روابط عمومی مفتخر است که به معنای واقعی جدیت در کار خود دست یافته است و در همین راستا اقدام به برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس‌ها، همایش‌ها و مصاحبه‌های فردی کرده است و نیز کارگاه‌های آموزشی فنآوری را با توجه به اهداف از پیش تعیین شده خود سازمان‌دهی و اجرا نموده است.